brelocuri spion - cum sa filmam nevazuti :D


            Foarte bune si incredibil de discrete. Am comandat online una avand nevoie sa surprind o parte din sufragerie cat timp eram plecat si lasam copiii cu bona lor. M-am gandit la o cheie de masina pentru ca poate fi lasata pe masa foarte usor si pentru ca nu este greu de utilizat, faptul ca mi-am uitat cheia acasa reprezentand si o scuza foarte buna.
            Calitatea si claritatea imaginilor este net superioara oricarui aparat de spionaj pe care l-am vazut pana acum: rezolutia HD de 1280 x 720 pixeli mi-a oferit cea mai buna inregistrare de pana acum. Se vedea incredibil de clar si stabil. Indeplinind si functie de reportofon, am putut si inregistra audio unele lucruri, ulterior sa le pun cu ajutorul cablului USB pe laptop.
            Tin minte ca am mai folosit-o ulterior si pentru a surprinde cate ceva interesant pe drum spre servici, acasa sau oriunde mergeam. Per total, sunt foarte multumit de achizitia facuta, am aflat tot ce m-a interesat. Si am ajuns la cncluzia ca acest breloc spion este pur si simplu GENIAL!
            Recomand mai departe cu caldura aceste gadgeturi eficiente si foarte discrete – nu veti da de banuit nicicand cu ele. Cu o autonomie de pana la 90 de minute, nu veti avea vreo problema in a inregistra cat de mult doriti. Brelocul il puteti atasa cheii de la masina, in aceasta situatie avand in permanenta o camera cu dumneavoastra la nevoie pentru a surprinde cele mai importante momente. Mai aveti si alternativa de a pune brelocul la legatura cheilor sau pur si simplu la un alt obiect pe care il folositi des. Puteti alege si modul in care l-am utilizat eu, daca stiti ca il puteti lasa pe masa fara sa dea de banuit in vreun fel. Indiferent de felul cum il intrebuintati, isi va face treaba cum trebuie si veti avea parte de filmari foarte bune si concludente!

Comments

Popular posts from this blog

Nu sunt scumpe aceste anvelope

Cum să scapi de gândacii de bucătărie cu ajutorul dezinsecției? 

Microfoane spion GSM: tehnologie avansată pentru supraveghere discretă